Blogg listad på Bloggtoppen.se

En hemvändande göteborgare


Ja som sagt så kom min bror hem och hälsade på idag över påsken, mycket trevligt tyckte jag. Mörkhårig har han också gått och blivit, så nu är vi heta brunetts båda två! Började göra mig iordning för träning, dock sa Erik något hysteriskt kul innan jag lyckats spotta ur tandkrämen så den flög ju all världens väg, haha. Och råkade blotta mig i underkläder för  våran stackars granne. Jag drog ner och tränade med Jennie och fick lufttorka efter duschen när jag insett att jag glömt handduk, riktigt snygg stil, Haha. Sedan  vi fick skjuts av min käre Jennie från träningen till våran käre far där vi skulle kolla på hans nya tillskott, en skitsnygg bil med både de ena och de andra finesser som inbyggd playstation och video. Kände dock att det hade varit roligare för ett antal år sen med de men jag kan nog ha nytta av de där med någon gång :P Simon har ju även träffat Noel för första gången sen jul, så han var skapligt blyg till en början innan han var sitt charmiga lilla jag och busade på golvet och diggade till Nigthwish som vi spelade in, så jävla urgullig han är!

Sen fick vi skjuts hem i pappas nya pärla och har tagit igen med skvallret. Nu har jag ont i min stackars mage och ska nog gå och lägga mig och glo tv, "ballar av stål" är just nu på, weho!


Min käre broder, Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0