Blogg listad på Bloggtoppen.se

Don't say the words if you don't mean it.


Hej torsdageftermiddag!
Jag har faktiskt varit vaken sedan 11 idag, mycket starkt kämpat tycker jag. Igår kväll var det handboll, buzzspelande och lite dricka som var aktiviteterna. Sällskapet bestod av Jennie, Sara, Erik, Andreas och Anton. Mycket trevligt, många skratt bjöds de på. Jag blev dock dumförklarad för många gånger för att vara okej! Tog förbannat lång tid att gå hem, förstår inte varför det alltid ska tjaffsas och bli så komplicerat? :(

Idag har morfar varit över på lunch och gett mig pengar, vilket jag var i grymt behov av, TACK!! Kollade även "Så ska de låta!" - Fy fan vad Makus är bra, fick gåshuuuuuuud!.. Men ska väll snart börja fixa mig innan det blir träning, ska väll inte träna jättehårt, vilket kanske inte är någon risk, för jag har ont i halsen :( Mycket synd om mig, och även om lilla plutten Noel som har fått feber! :'(

Markus Fagervall - if you dont mean it.

   

Bild 1: Fint bord med gottigott.
Bild 2: Sara kan ha knäppt historiens finaste bild.
Bild 3: Jag blir idiotförklarad av Erik, igen. Haha.
Bild 4: Jennie och Erik har det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0