Blogg listad på Bloggtoppen.se

Criminal Minds, I loveee.


Blev en osminkad dag i myskläder idag, men jag ska fan inte hamna i gamla vanor och stanna här. Nix!
Det skulle egentligen varit träning, men Jennie kände sig lite ur form så vi hoppade det idag, och tog helt enkelt inte tag i att hitta på något. Så blev lite städning, bädda rent och låtsas vara sur på Erik, det gick i ungefär 1 minut innan jag började garva. Fan jag måste lära mig att hålla masken mera!

Snart börjar mitt älskade Criminal Minds med spänning och ögongodis, jag gillar det.
Har även bestämt med Jennica att det börjar bli dags att ses snart.
Jag har även kommit underfund med att jag vill ha lite snygga grejer tillagda på bloggen nu till våren, så Ida. Igång med kreativiteten tack! :D


och nej, innan du ens tänker tanken...
..jag är inte kär i honom heller.


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0