Blogg listad på Bloggtoppen.se

All I have is you.

Äntligen lördag! Sitter med plattången i högsta hugg och massa rock strömmar ur högtalarna,jag trivs så bra. Dock börjar jag bli lite stressad så blir ett snabbt inlägg. Ska snart iväg till Jennie där hon, jag, Sofie, Catrin ska käka och se handbollen, yummi! Efter de drar vi vidare till våran Madde's födelsedagsfest innan utgång. Hoppas på en riktig lyckad kväll och att ni också får de, PUSS!

Fick mig även en glad överraskning av Jocke som skulle komma hem den 10e, men han kom hem idag istället, CHOCKAD blev jag, haha! :D


-
text ur, Dead by April - Losing you.

Distant from all, yesterdays electing me
murder these thoughs life is disconnecting me,
Noooo,
Loving is affecting me, count all the times
You were there protecting me

So cold. So alone.


All I have is you
it is all that I´m waiting for
All I need is you

Kommentarer
Postat av: Ida

Love that song ;)

2009-04-06 @ 10:25:17
URL: http://eyedaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0