Blogg listad på Bloggtoppen.se

Vi bara gliiiiiider


Nyss hemkommen mer eller mindre täckt av snö, nedrans var de föll från skyn. Var nere på stan på lite ärenden på banken och arbetsförmedlingen och hade skitkul med gubbarna där :P och plötsligt när man kommer ut gled man mer eller mindre hem, fick hålla i mig stadigt i armen så jag inte ramlade, förlåt för de :D  Är alldeles blöt i håret så ska köra hårfönen för fulla muggar nu..

Fick även en komplimang av en fritt främande gubbe som skrämde slag på mig när han kom fram mitt i mitt berättande och sa att jag var fin, och att jag hade så fin hårfärg. Jag blir svinrädd och tog skydd :P sen mummlade jag tack och vi halvsprang därifrån.

Ska börja fixa mig lite snart igen kanske, vill ju inte se ut som en smält snögubbe hela kvällen. Ikväll ska de mysas, ska dricka lite vin också, mums. Och Sofie och Habbor ska vara med oss :D

  VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0