Blogg listad på Bloggtoppen.se

Tokio Hotel= KÄRLEK


Jag tänker inte sticka under stolen med att jag fortfarande, och troligtvis föralltid kommer älska Tokio Hotel. Kan aldrig tröttna hur många låtar per dag man än lyssna på, och jag tröttnar aldrig på att lära mig låtarna heller, tyska eller engelska så är dom så fruktansvärt bra.


Jag tycker även att Bill är snygg, vilket endel har sina åsikter om, men jag bryr mig inte..=)
Skulle gärna vilja ha en Bill-kopia, har iof. redan blivit ihop tussad med en förut, vilket inte funkade så bra..Men om du känner någon så ge han till mig :P haha!

Jag erkänner, jag har Tokio Hotel prylar och kommer även önska mig DVD i julklapp, Mobba mig, varför inte. Men lycka som lycka :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0