Blogg listad på Bloggtoppen.se

The Hills


UUURSCH VAD JAG HATAR HÖST OCH VINTER, blir så förbannad på alla kläder man ska kvävas i så fort man kommer till ett varmare ställe, tex arbetsförmedlingen som jag var på hur länge som helst igår. Man blir deprimerad automatiskt, vilket jag egentligen inte brukar behöva hjälp med vissa tider sorligt nog. Känner mig bara allmänt blä och hänigig idag.
Fick iallafall leka med min Sofie ett tag där på dagen.

Senare på kvällen var de mat hos papi och camilla, kollade 'Unga mödrar' som äntligen börjat igen, badade Noel och blev mer eller mindre dränkt i hans sprattelanfall i badet.. Låg som vanligt vaken hur länge som helst inatt till alla program och mina tankar. Och när jag väl somnade, var du med i ännu en dröm, varför? Du är inte ens värd de. Och helt plötsligt hade du åkt hit i drömmen, som om de skulle hända. Och de är ju inte de allra lättaste för mig att ta mig ner till dig heller och knacka på dörren för att få fram vad jag gjort. =/

Nu kollar jag iallfall på The Hills, Vilket jag ääääälskar.. LAUREN ÄR SÅ FÖRBANNAT FIN! Och Brody och Justin är såååååå heta, mjaaauu..Tänk om man fick en sådan på kroken :P Nej nu ska jag inte säga så, de kanske betyder otur och de behöver vi verkligen inte. Ska ta tag i matlagandet också när jag hittar mina krafter.
Imorgon blir de arbetsförmedlingen IGEN, är rätt skapligt förbannad att de aldrig går vägen. Ska även till banken igen och på kvällen blir de handboll, wie :)






If you ever wonder where I am
just look behind you, I will always be here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0