Blogg listad på Bloggtoppen.se

Stackars mig


Gårdagen var trevlig och mysig. Jag var skitduktig och lagade middag med tända ljus, jag kan när jag vill.
Sen var de match, vinst för Guif, yees! Drack lite vin efteråt och hade de allmänt trevligt för de mesta delen av tiden. Mysigt nattbad i badkaret också, haha. Lite trångt bara.. Själva sovandet gick mindre bra, och har mer eller mindre nackspärr idag. =/ Var uppe redan vid 9 imorse, kors i taket. Hade måttlig huvudvärk och Noel var hysterisk ett tag, pinsamt när vi hade en söt liten målare i lägenheten också, haha. Tillslut däckade vi båda i sängen av ren utmattning, Förstår inte vilka ljud en sådan liten gobit kan få ur sig..Sovit lite middag iallfall, tyckte jag förtjänade de idag, och har haft pissont i magen men de verkar lugna sig nu som tur var, trodde jag skulle svimma ett tag =(

Imorgon ska jag luncha med farmor =) och gå till skattetjosan.
Ikväll är de Criminal Minds som gället, i love it.


Spencer Reid.

-Vad ska ni göra i helgen?
- Jag tänka gå och dö eller något,
- Men varför vänta så länge?

Jag: åå vad mysigt.
Sofie: Smurfsvett?
... Ja man hör de man vill höra käre vän.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0