Blogg listad på Bloggtoppen.se

Regnjävel och kärringfan


Gick upp kl 9 idag, trodde jag gick i sömnen när jag tog mig ner till stan. Råkade gå en omväg och höll på att komma försent till mötet, smidigt! Men mötet gick bra och det var kul, även Noel var intresserad och försökte på bästa sätt framföra sina åsikter :P Efter de lunch, banken och arbetsförmedlingen. KÄRRINGJÄVEL! Ursch.. Henne tycker jag inte om, men ska ändå ta mig ner imorgon igen. Träffade Emma och Jenny sen en stund och då började de tokregna så fick ta skydd, och sen försöka springa med vagnen hem, såg ut som en blöt hund :( Åkte till Tuna Park sen med de sistnämda och Ludde, trevligt!


Om jag bara visste vad jag hade gjort
Då hade jag iallfall kunnat förklara
Jag förstår ingenting.
En dag förändrades allt och du har inte hört av dig sen dess, och inte svarat när jag gjort de heller. Det känns jättetomt efter att gjort de varje dag =/ Och du visste om min situation, så..ja..jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0