Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ouups!


Jag måste rätta till mitt lilla oskyldiga misstag då jag skulle leva vidare som blond genom Emma. För i själva verket har jag ju försökt få henne att bli mörkare också, snacka om dubbelmoralen där :S Kvinnan är snygg i allt så varför inte prova lite. Man kan ju trots allt bli positivt överraskad, som jag :) SÅ VÅGA STUMPAN!


Nu har jag ca 1 ½ timme kvar i min ensamhet, så ska försöka banka in två nya låtar i skallen men blandar bara ihop texterna så smart som man är, Kanske är som Sofie sa.. att jag färgade bort mina sista hjärnceller? Tragiskt. Sen ska jag ta mig en lååång dusch också :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha,aa kanske är så;D

2008-11-18 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0