Blogg listad på Bloggtoppen.se

o som i o-onsdag


Dagen har varit bra, började att gå med tjejerna på stan och leta present till Amanda, som inte fattade någonting och ville vara med, haha. Hoppas hon blir nöjd med de hon får iallfall =) Gick runt och kollade lite, finns så mycket man vill ha men så lite pengar. Funderar starkt på att sälja min kropp, men tror inte de finns så många intresserade av de köpet, så får väll råna en bank. Camilla tycker jag ska gifta mig med en snorrik gammal gubbe och eftersom han jobbar så mycket och aldrig är hemma, kan jag ha ett kärleksförhållande också. Smart tyckte jag, pappa höll dock inte med..

Ikväll är det ju som sagt personal/vip fest på Lotus, får väll se hur kul de blir =) Ska vara i Jennies nya lägenhet innan vi ska ner och käka osv =) Hoppas på en bra kväll med bra sällskap såklart.


Från och med nu ska jag tamifan börja skriva ner vad jag ska blogga om på mobilen när jag får mina knepiga tankar, har nämligen glömt bort de jag skulle skriva om idag =/ Minnet är inte riktigt som de ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0