Blogg listad på Bloggtoppen.se

Neverstore och riktig mat - YES!

Jag trivdes igår, Criminal Minds, CSI NY OCH Cold Case..woooo! massa frukt, fix av naglar, ögonbryn och jordgubbsdoftande anisktsmask, man kan säga att jag hade en ganska bra kväll/natt i min ensamhet ändå :)

Sitter här vid min kära vän datorn och lyssnar på kärlek - med andra ord Neverstore!
Har inte varit pepp på hela dagen, men så fort tonerna av Neverstores geniala låtar börjar spelas så
är jag givetvis på hugget och flyger runt i lägenheten och börjar fixa mig. Jag är på igen!
Och har orkar göra riktig mat idag som är inne i ugnen, tagit mig hela dagen att samla kraft för att orka med de och hoppas jag får i mig allt också :P haha. Ikväll blir de iväg till min kära Ludde, skulle egentligen inte dricka..Men blev på lite dåligt humör ett tag så nu ska jag visst de, och skumpa ska jag dricka också, ingen höjdare men de går :P

Fira farmor imorgon också, trevligt trevligt att tanten fyller 71 :P
Men lika klockren fortfarande, och nu är ju Noel med och ska fira henne med :')

Hör av er om det händer något roligt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0