Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nattuggla


Det ser skönt ut att sova, är måttligt avundsjuk.. Låter fridfullt, själv håller jag på att bli förskyld igen (är jag svergies mest förkylda kvinna? inte helt omöjligt) och snörvlar och har mig, springer fram och tillbaka till toan och snyter mig och är på tok för pigg för att kunna sova. Klockan är nu 00.37.. Jag ska till banken om några timmar. Kommer somna vid 3 tippar jag på, då är nämligen dom 2 sevärda programmen som är kvar slut. Sen får jag slå mig i huvudet och se om jag däckar av smällen  i värsta fall...

Det var ju kul att jag fick en förklaring på min tidigare fundering
Men jag har fått tillåtelse att vara svartsjuk så skyll dig själv
var ju bara 1 ½ dag efter att funderingarna börjar i skallen,
men är glad för de ändå så tack.

Jag har kommit på att jag snart måste köpa hårfärg igen, jag blir bara ljusröd i skallen hur mycke färg jag än lägger i...N'r jag duschar ser de ut som jag förblöder och när jag lägger mig med blött hår blir allt missfärgat.. Inte så jättekul.
=/ Varierar mina känslor för de här med hårfärgsbytet, har fått bara positiva kommentarer och de är skönt emd förändring, men fan någon måtta får det väll ändå vara med hur färg ska skötas? Plus att i visst ljust ser mitt hår förjävligt ut, jag ser ut som en fågelskrämma och undviker speglar ännu mer än som blond, men när de är mörkt, då trivs jag..

Ne, dags för nässpray och fosterställning i sängen till Intervension och Inside.. Natti.



Ska lägga mig och försöka drömma om denna heting,
och låtsas att han sover med mig, muhaaha. :')

Kommentarer
Postat av: ems

ha färgen kvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar

2008-11-17 @ 23:56:14
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0