Blogg listad på Bloggtoppen.se

my angel


Idag är det en sorglig och jobbig dag känslomässigt, idag är det 5 år sedan Carro lämnade oss och tog sin plats som den vackraste ängeln i himlen. Har varit vid graven idag och fixat och lämnat kort och blomma. Känns som en mardröm jag aldrig tycks vakna ur, du kommer aldrig tillbaka. Det är en stor plats i mitt hjärta som  värker efter dig.

I miss you, I miss you'r smile
and I still shed a tear every once and a while
and eventough it's diffrent now, you still here somehow
my heart won't let you go, and I need you to know
I miss you,
I miss you

I know that you are in a better place
but I wish that I could see you face
I know you are where you need to be
eventough it's not here with me


Jag älskar och saknar dig min vän.
Du finns i mitt hjärta och mina tankar.

*1989-2003+

::.

Sofie och jag har nyss moffat Corner, har måttligt dåligt samvete eftersom jag både är nästintill pank och inte borde trycka i mig onyttigheter =/ men men..Håller på att återigen kolla filmer när jag är liten (inte mitt förslag!), Carro är såklart med,Sofie skrattar gott i soffan. Var på möte imorse och det gick bra, ska hem till pappa senare ikäll tror jag.

Camilla: Ja, hej vi skulle anmäla oss att vi är här
Personal: Okej, vem ska ni till?
Camilla: Jaa...Hon har dubbelnamn
Personal: Du det är det faktiskt många här som har
Camilla: Jamen hon ska åka till Indien
Personal: Dubbelnamn som ska åka till Indien?
Camilla: Ja..DÄR ÄR HON!


Mitt internet är knas så vet inte när jag kan blogga igen hemma =/
Ha de bra! / Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0