Blogg listad på Bloggtoppen.se

Leaving you behind


Har haft myskväll med tjejerna, bästa som finns. Tittat på idol.

Anna åkte ut. Grym röst har hon men de var helt enkelt hennes tur, dock tyckte jag att det var Alice tur. Om man ska vara en artist så ska man fanimej kunna ta instruktioner och kritik. Hon valde tokfel och var het ute och cyklade på på låtvalen och allt blev bara pannkaka, så hon skulle enligt mig vara den som lämnade. Och när hon får kritik på låtval säger hon att det var en svår låt, då kär vän väljer man inte en låt som är på tok för avancerad för dig. När du sedn fårkritik för dina rörelser på scenen och skyller på att det är svårt att röra sig i klackar, använd dom inte om du inte klarar de!

Nu tll ljusglimtarna, Robin var förövrigt kungoch Kevin fortsätter leverera, utvecklas och få publiken att rysa.
Ni ska till final. Johan är flickfavorit, brister på sången men har en scennärvaro och grytm mycket talang och känsla, dock kommer han snubbla på mållinjen för han är för enkelspårig. Alice åker ut näst, hoppas jg och tror jag.

Nog om idol. Imorgon blir de utgång med tjejerna, jag längtar redan och är pepp..Vill bara glömma, du är så inte förtjänad av allt som jag gett dig. Så sjukt att jag haft alla varningstecken och vänner som försökt få mig att förstå,att jag aldrig lär mig. Ska iallafall vara stark nu och tänka, trots hur bra du emellanåt fått mig attmå, hur dåligt du oftast får mig att må. Fattar inte att jag inte lärt mig efter all denna tid. Nåja, man blir starkare v de, hoppas jag..Kommer vara svårt för jag vet ju att när du slår på din "charm" så kommer jag krypande tillbaka, men ska vara starkare ä så, jag bara ska!


Nu ska jag återgå till sällskapet.
PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: <3

jaa det var dags för anna tyvärr, men hon kommer komma längre än alla andra ändå.



och du gumman du vet att jag stöttar dig hela tiden, kom till mig istället för att gå åt andra hållet. jag får ju dig att må bra iaf.. "hoppas jag" hihi



pussssss<3

2008-11-22 @ 01:06:19
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0