Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag är en riktig tönt.. igen.

Nåja.. En en gång ger jag mig in i bloggvärlden efter att trycket blivit för stort. Jag kommer med all säkerhet inte vara duktig på det denna gången heller, men det är ju faktiskt roligt. Så ja, jag är återigen en bloggtönt. Jag läser runt ibland när jag har extremt långtråkigt och alla har ju så mycket att skriva om, men jag då? Nix. kommer bli en helt meningslös blogg, enjoy!

Kan ju ta en liten sammanfattning av helgen. Andreas har fyllt 22, så jag, amanda och catrin begav oss till Ica Maxi och köpte gurka, kruka, geléhallon och kinapuffar och gjord helt enkelt en blomma av de, fiffigt tyckte amanda, härmigt tyckte jag eftersom grundidén denna gång var från Telias tv-reklam, men de passade ju klockrent eftersom han flyttat :P Hemma hos Andreas i Åker var vi i ett par timmar och hade de trevligt och pratade om gamla minnen, även Coffa, Niklas, Johan och Isabell var där. Sen skulle dom ut, och vi tjejer åkte hem.. Och jag fick hem en söt fyllekaja lagom vid 2 snåret, låg halva dagen efter och bara hade de gott och myste.

På kvällen var det dags för mig, Fia, Amanda och Sofie att bege sig till Catrin efter att ha varit klädd i pyjamas till ca 16, ha! Spelade biljard och Melodifestivalen. Även Jenny och Ludde anslöt sig till gemenskapen. Senare åkte vi, plus Robin och Sonny till Lotus. Någon liten jäkel lurade mig och sa att han skulle varit någon annanstans, men var där för att överraska mig..och jag blev det!

Kommentarer
Postat av: ems

kämpa på med bloggen, du och jag värdelösa på det här haha! ;)

2008-11-11 @ 22:11:36
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0