Blogg listad på Bloggtoppen.se

I forgot my heart somewhere along the way


Ibland är det så frukstansvärt sjukt hur bara ett par ord kan få en ett vakna upp, och herregud vad jag har behövt de. Jag har varit i min egen lilla drömvärld allför länge. Men nu är jag starkare, och har vaknat. Skyll dig själv att du är så förbannat osmart, ren idioti rent ut sagt. Och vännerna, jag älskar er, speciellt dig  som aldrig gav upp hoppet och fick mig att vakna upp igen, du vet vem du är, nu ska jag aldrig mer gå in i dimman. :) Hur sjukt som helst också med kommentarerna på Facebook när jag ändrade status till "single", HAHA! Världans många som hejat på dedär nu känner jag, åå vad jag var dum alltför länge. Nu ser jag glasklart och skrattar nästan åt eländet, men jag har lärt mig något viktigt, jag är värd bättre och jag ska få bättre.

Skulle ju egentligen gått ut igår med tjejerna med så blev inte fallet. Men men..får ladda om tills nästa helg :)
Kollade på lite filmer igår iallfall, "Bring it on" och "Besatt (exorsism)" som jag redan sett så de var lite småtrist.. Och sen såg jag en film jag inte sett förut "Cidade de Deus", världigt skum film och väääldigt hoppig och svår att förstå dock då dom pratade extremt fort, men hade sina ljusglimtar av fruktansvärt sorliga scener så man blev tårögd.

Idag är det ju som alltid myskläder och repris-dag i all ära, började såklart med "Make me a supermodel", är ju helt såld på Casey, sån man skulle jag gärna kunna ha! ;) Missade ju Greys i onsdags så får ta igen de senare med massa andra repriser, jag gillar läget! Känns lite ensamt men.. så kan de vara, skönt ibland, igår kväll var det inte lika skönt.


Casey.
MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0