Blogg listad på Bloggtoppen.se

Huvudvärk och frysmat


Skulle ju egentligen ha pallrat mig till banken och arbetsförmedlingen idga igen, men när det var dags att gå upp protesterade min kropp och jag blev kvar i sängen. Blev helt enkelt en dag i myskläder och eländig huvudvärk och frysmat, ingen hit men orkar inte laga något! Ska ta igen mig lite och dra dit imorgon istället!

Tankarna äter upp mig om nätterna, har så svårt att sova.
Timme efter timme ligger jag klarvaken med hundra tankar snurrande..
Vill bara höra dig säga något så jag förstår.

Tjejer, ni är mitt allt. :)

PS: NÅGON SOM VET VARFÖR ' MAKE ME A SUPERMODEL' INTE GICK IGÅR? :S

Kommentarer
Postat av: Jenny

Go sassa. Härligt med ännu en blogg ;) Hör av dig imrogno! :)



Pd. ursäkta felstavningarna, du vet varöfr haha. da.

2008-11-13 @ 23:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0