Blogg listad på Bloggtoppen.se

Bebisspyor, trasiga strumpbyxor & nattbad

En liten sammanfattning av denna helg då kanske..

 Hemma hos Ludde på förfest i fredags med henne, Amanda, Emma, Anna, Sofie och Jennie och Jenny.
Därefter skjuts till Raw, fast var bara där i ca 15 minuter, det var inte bra för min plånbok tyvärr..Därefter skulle vi till Nybron, men jag, Jennie, Erik och Ante drog till Centro istället och hade de jättetrevligt när vi pratade gamla minnen osv :) Efter de efterfest, haha! Tog ett par öl, lyssnade på musik och Ante tog ett bad, haha! Morgonen efter skulle gullet åka och jobba så jag låg kvar och sov ett tag till innan jag gick till pappa och Camilla innan farmor, i trasiga strumpbyxor och Noel sovandet i vagnen.. haha. Fikade och så hos farmor, och Noel spydde mellan tuttarna på mig, så då kände jag mig ännu mer fräsh, pss.. Mamma kom och hämta mig och vi åkte hem och lagade tacos och kollade tv :)

Men älskling, vad du luktar sprit!
Ante: TVÄTTA HENNE!

HAHA! :D

Har precis kollat reprisen på ' Make me a supermodel ', GUD VAD CASEY ÄR HEEEEET!


Att du inte förstår att jag blev besviken
Du har inte ens haft en tanke på att ge mig en förklaring
Trodde bättre än så om oss, Ville bara höra dig säga
att jag inte behöver oroa mig, att det fortfarande bara är jag.
Du har ingen aning hur jag kände i den stunden, och resten
av dygnet du inte brytt dig om att ge mig en förklaring, du ger
min vän en, som helt klart kan stämma, men jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0