Blogg listad på Bloggtoppen.se

891264873659


Sitter här och sjunger, börjar bli hes också känner jag. Tänk om jag blir sjuk? Attans, hoppas inte.
Passar till låten iallfall, får väll se de positiva i de. Nåja.. Har varit på möte idag igen, gick jättebra tycker jag.
Folk måste ju tro att jag går på AA möten eller något liknande, men det för jag inte kan jag lugna er med, inget sådant alls, utan bara mötet med arbetsförmedlingen osv. Efter de så gick jag och Sofie runt lite på stan och glodde. FY FAN VAD KALLT DET ÄR för övrigt, blir som en isbit. Ska snart ut med hunden också, jag längtar inte direkt..=/

Amanda fyller år idag också, sist ut i gänget. Hoppas att hon har haft en underbar dag och att jag kan får träffa henne lite senare, imorgon ska vi shoppa present/er till henne också :D Personal/VIP fest på kvällen, börjar bli pepp för de eftersom de sket sig i helgen, men har redan nu ångest om vad jag ska ha på mig?! :( Vill bara ha en ny garderob eller ny kropp, eller helst båda om jag ska vara fullkomligt ärlig.

ÅÅ JAG VILL BARA FLYYYYTTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0