Blogg listad på Bloggtoppen.se

teenager gone to far

Goddagen! Har nyss varit ute med vovven efter en låång härligt sovstund, väll värt :) Har varit på gruppinformationen på förmiddagen så missade en halv kursdag, inte mig emot. Lunchade med min söta Amanda, trevligt. Sen började jag på kursen igen, fortfarande dock ingen som direkt pratar med en, lite ensamt men jag är ju inte där för att skaffa vänner. :)
Och det är ju bara den här veckan som tur var, så jag får väll stå ut :) Johan har varit ett grymt bra stöd :D

Nu ska glo på handbollsdamerna som spelar mot Vitryssland, ååå vad jag önskar att jag kunde spela!
Får ta tag i de och göra comeback nästa säsong kanske, är rätt så jädrans lockande just nu :)



Jag älskar dig plutten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0