Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jävlar också

Igår var det möte på förmiddagen, men jag med mitt sämsta lokalsinne när det gäller adresser storma in i fel väntrum 2 gånger innan jag hittade rätt adress, måttligt pinsamt. Som toppet på moset kom jag 35 minuter försent till mitt möte, men som tur var fick jag en förtående man som skrattade åt mitt elände. Lunchade själv, igen. Folk som jobbar på stan måste ju undra vad jag sysslar med när jag går runt runt runt där själv på lunchen, haha =/ Började på kursen kl 1 och hade tråkigt. På kvällen var de handboll hos pappa, trevligt. Mindre trevligt att jag på eftermiddagen börjat få ont i kroppen och kände att jag skulle få feber, även Noel har snappat upp de och hostar :(

Idag fortsatte "oturen", var hängig imorse så tog en ipren och somnade om en stund innan jag gick till kursen, där ingen var. Ena kursledaren hittade mig i datasalen och meddelade att alla gått hem, vilken jävla tur jag har, när jag gått i snön och blivit dyngsur bara för att komma dit :( Men gick ner till stan och spana runt med Emma och Jenny istället :)

Har även hunnit fixa naglarna och ögonbrynen, ska färga håret ikväll också, om jag vågar. Handboll ikväll igen :)
SISTA KURSDAGEN IMORGON!



Varför kan du inte släppa mig och låta mig gå?
Annars kan inte jag göra desamma helt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0