Blogg listad på Bloggtoppen.se

Sammanfattning

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag. Har haft mycket att göra och lite tid till bloggandet. Här kommer iallfall en sammanfattning av onsdagen, fredagen och söndagen.

Onsdag 26 november, Personal/VIP fest på Lotus Lounge:
Började med förfest i Jennies nya snygga lägenhet med henne, Amanda, Becka och Carro.
Ner till Lotus, gratisdrinkar och gratisshots och generösa killar gjorde de till en rätt billig kväll.
Var en riktigt bra kväll och hade så grymt kul :) Allt tack vare min vän Alex som fick slänga sig
till systemet i sista stund, tack vännen! När Lotus stängde hade jag och Alex efterfest själva, haha
lyssnade på musik, drack drinkar och jag sminkade honom väldigt vackert! :D pss! Lagom bakis
när jag vaknade =/ haha! Som alltid.

Fredag 28 novermer, Firandet av Amanda:
Middag hos Amanda, gott med endel av tjejerna. (Emma, Ludde, Sofie, Jennie, Carro)
sen kom Niklas, Ros, Coffa och Solle och vi gick till Fuse. Helt okej men inte lika kul som onsdagen.
Fick skjuss hem efter stänging, tack för de! Nästan inge bakis dagen efter, förvånande och bra :)

Söndag 30 november, Noel's dop:
Lillplutten har blivit döpt nu. Dopet var i Fors kyrka kl 12.30 och han var så fin och duktig. Prästen var amerikan, vimsig och såg ut sen sengångaren i Ice Age och pratade ungefär likadant med :P Jag hade ingen lycka i kyrkan, först springer Casper runt och viskar till samtliga i släkten att jag har stora tuttat, reaktioner? Jodå.
Farmor höll på att garva ihjäl sig. Tobbe sa "7 år och lägger redan märke till sånt, de är bra" och pappa glodde på min hylla och kollade på Casper och sa lite tveksamt "tycker du?". Jag sjöng även fel psalm då jag alltid lyckas förväxla psalmnummer och sidnummer =/ men allt gick vägen och nu är det lilla miraklet döpt till Noel i förnamn och Elvis i mellannamn :) Efteråt hade vi fika och det var jättetrevligt och stannade kvar även på middag när jag var så trött :)

Bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: becca

;D nice

2008-12-03 @ 20:46:42
URL: http://laantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0