Blogg listad på Bloggtoppen.se

Nässpray är det bästa som finns


Hej!
Igår var jag som sagt på stan, inhandlade dock bara en julklapp, åt Simon. Börjar bli lite stressigt nu att hinna klart men det brukar ju lösa sig :) Hem till pappa en stund efter de och käkade och kolla tv, sen kom Jocke och hämtade mig och vi åkte hem till honom och skulle kolla på en skräckfilm, dock hann vi se max ett par minuter. I vanliga fall är vi pratglada, men nu hade vi inte träffats på så länge så då var det massor att ta igen så filmen sket sig rätt rejält. Han hade lovat att ta hand om mig eftersom jag var lite hängig också och de gjorde han, bäddade ner mig och var min betjänt, sicken vän alltså :D Han var även snäll och skjutsade hem mig i natten, trots att han var trött. Jag har saknat min vän :)

Natten var förjävlig senare..Blev totalt igentäppt i näsan och tokhostade hela natten, alldeles slut idag och har ont i lungorna av allt hostande :( Somnade iallafall en stund på dagen innan Sofie kom hit med nässpray, guld värt...bästa som finns!

Sitter nu och försöker peppa på mig så jag kan bli frisk till helgen. Jag lyssnar på All Time Low och snörvlar.
Imorgon kommer bror hit från Göteborg :D Och han ska få se att Noel har lärt sig att vända på sig och äta gröt :D


love you my dear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0