Blogg listad på Bloggtoppen.se

Några av kvällens citat


Jag: Aj, jag börjar få ont i magen
Sofie: Men sätt på lite musik då


Sofie: Vi ses på andra sidan
Jag: Va? De låter som vi ska dö
Sofie: haha
Jag: VIII SEEES II NAANGIIAAALAAA


Amanda: Om du kommer med i Idol, får jag kolla live då?
Jag: Ja de får du
Amanda: Vad snäll du är
Jag: *sjunger en truddilutt*
Jag: Sassa...Du hänger löst

Sofie läser från tidningen Amelia.
Sofie: Orgasm garanti vid samlag..
Jag: oh..allvarligt?
Sofie: ....du kan också få orgasm vid varje samlag, precis som en man
Amanada: Va, hur då? (halvspringer in i rummet)


Jag: Hur ligger du egentligen?
Sofie: Jag har ont i svanken
Jag: Du svankar ju som en jävla oxe
Båda: HAHAHAHAHAHAHAHAHHA
Jag: Just de, jag har aldrig sett en oxe svanka


MED MERA, MED MERA...SJUKT SKÖN KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0