Blogg listad på Bloggtoppen.se

Minnesförlust


Här sitter jag som en annan idiot. Har nyligen tagit en lång och härlig varmdusch, mitt i duschandet får jag flashbacks. Var inte jag här nyligen? Jo, dum jag jag är har jag glömt bort att jag nyligen duschade och gick och gjorde de igen, men var ju lite frusen så de gjorde ju inte så mycket. Jag börjar oroa mig för framtiden, kommer jag minnas något?

Min bror har rakat av sitt hår. Jag tycker om hans hår. Skumt.

Sitter och kollar massa bilder, endel är intima, endel är hur fina som helst och endel är ju så fruktansvärt roligt fula.
Många minnen väcks. Vi är så bra tillsammans när vi väl är bra, synd att det inte alltid kan vara så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Många minnen väcks. Vi är så bra tillsammans när vi väl är bra, synd att det inte alltid kan vara så"

joo jag vet, är där själv :/

blää blää blää. killar är skit fats du kanske prata om tjejer vem vet ;) haha!

2008-12-16 @ 10:09:58
URL: http://pargelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0