Blogg listad på Bloggtoppen.se

min växande kärlek


Fredagseftermiddagen och kvällen var grymt lyckat. Började med att träffa min efterlängtade bror som är här och hälsar på över jul från Göteborg, vi gick en promenad med Noel och mötte sedan pappa på tågstationen. Gick hem och jag och pappa stod för matlagandet, vi är ju mästerkockar så vi avancerade lite och gjorde tacos, muhaha. Efteråt var det lillpojkens tur att få middag vilket bestod av gröt, mumma! haha. Halva Noel var grötig så det blev bad för hans del där han låg och tjöt av lycka innan han somnade. Då passade vi på att spela lite spel, jag och Simon mot pappa och Camilla. Eller ja..pappa, tävlingsmänniska som han är fick inte stackars Camilla en syl i vädret. Haha!

Ikväll är det party för Sofie =) Love you.

LITE BILDER PÅ NOEL;



Visst har han blivit stor? ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0