Blogg listad på Bloggtoppen.se

Let me entertain you.


Host. Snörvel. Prosit. Svordommar. Halvförsök till gråt. Burr, det är kallt...
Just nu låter jag som en ljudmaskin ingen skulle vilja köpa, hemskt är det.
Blir så förbannad, när fan ska jag få vara helt frisk som en vanlig människa? Börjar bli van, illa. Orättvisa, Fan.
Kom precis på att Jocke lovade mig thé igår, så nu blev jag sugen på de.. ska kika om jag har något, troligtvis har jag det inte för att göra mitt liv lite ännu mer orättvist. Någon som har tips på dunderkur så jag blir frisk? Mina lungor gör så ont just nu. Hatar min kropp, ska fan önska mig ny i julklapp..






Why dont you say so?
I think Im caught in between
The nights and days fly by
When Im lost on the streets.
My eyes, they despise you for who I am
Why dont you say so? Why dont you say so?
Give up and let go
Im just a girl with a dream
And you can take one look, as I fall in between
With my eyes just as wide as my mouth can be
Why don't you say so? Why dont you say so?


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0