Blogg listad på Bloggtoppen.se

keep dreaming, never wake up.


I lördags var det bakisdag och mys hemma hos Jennie. Amanda var med en pyttestund men annars var de hon, jag och Sara. Vi köpte pizza och andra onyttigheter och kollade filmer, så förbannat trevligt hade vi det :) Måste absolut göras om!

Igår var det repris-dag i all ära med myskläderna på, håret oborstat och osminkad, guuld. Sofie kom även över och käkade och umgicks en stund.

Idag har jag inhandlat mina två första julklappar med Sofie, är alltid så sent ute, blev en dvd-spelare till mamma och en väggljusstake till farmor. Åkte hem till Sofie och slog in julklappar på golvet, bråkade lite (inte med varandra) och kollade på Unga mödrar. Nu har jag nyss lagat mat och smält i mig,är jättemätt.  







Tänk om det inte är så att vi är för bra för att vara ifrån varandra,
tänk om det är så att vi är för bra för varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0