Blogg listad på Bloggtoppen.se

Jag hatar folk som tror


Godmorgon, idag är jag på benen och ska strax ner till stan med några av tjejerna.
Jag har inte sovit bra i natt heller. Illa.

Pratade med en kille på MSN häromdagen, visste inte vem han var men pratade lite ändå i brist på annat, men var inte personlig eftersom..ja, jag visste ju inte vem det var. Efter ett par minuter frågar han "varför är du alltid så blyg för? det är konstigt" och jag blir förskräckt, känner jag denna man? Jag svarar "Känner jag dig, eller har du träffat mig?" och killen som tror sig veta allt svarar " Nej, men det jag vet om dig säger mig att du är blyg helt i onödan" :S Knäppt om inte annat.

Jag: Jag har köpt present till dig nu
Simon: Och jag till dig
Jag: Vad köpte du då?


HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0