Blogg listad på Bloggtoppen.se

It's a beautiful lie


Herreminskapare! Idag har jag inte legat på slösidan, något även Amanda snappade upp och påminde mig om.
Har varit på Tuna Park, sen ÖB, ner till stan, till Västerås och IKEA och sen tillbaka och gå på stan, jag skulle bara ha något. Tillslut efter mycket om och men och muttrande för mig själv bestämde jag mig för att prova den vackra blåa klänningen jag beskådade,och den satt bra, fast den var tajt (jag hatar tajt!) fick dock inte igen den över bysten så fick ta en stolek större, har dock inte provat om den blir för stor än, hoppas inte :) Så nu är jag glad iallfall, första klädesplagget på hur länge som helst jag köpt till mig själv, gillar ju att köpa kläder till Noel, han är finare i de :D

Tack Amanda, Ludde och Emma var en sjukt kul trip till IKEA.
Hemvägen var dock inte lika bekväm när vi fick fälla ner sätet och Amanda fick sitta mellan min förlossningsliknande ben. Båda två kom iallfall in under bältet och de var vi glada för.
Amanda: Tänk om vi dör nu, då dör vi tillsammans
Jag: De gjorde ju inte saken bättre.

Ni är klockrena tjejer, har skrattat så mycket idag :)
Jag älskar er så fruktansvärt mycket!

Sitter och lyssnar på 30 seconds to Mars (LÖÖVE) och letar jobb, går inge vidare så ska förflytta mig till tv:n och fixa ögonbryn och naglar tror jag bestämt, imorgon är de parteeey! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0