Blogg listad på Bloggtoppen.se

Im still mad as hell but I don't have time to go round and round and round


Jag har varit bakis tills för någon timme sen sen utgången i lördags, rutinerat värre. Kvällen började som sagt med firande av Sofie med pizza och tacogratäng och presentöppning, hon fick en blender, presentkort på massage och champange! Hoppas hon blev nöjd. Därefter drog förfesten igång och ja.. det var trevligt. Ner till Lotus och dansade och härjade till stängning, skulle möta Erik men när han kommer ut från Corner bar en viss Jerre iväg mig så fick "springa" tillbaka, hans kompisar åkte hem och han hade inte mycket till val, vi skulle på efterfest. Gick till Maria där några bekanta ansikten befann sig, och såklart min älskade Jimmy som jag hade dansat av mig lite med tidigare. Efterfesten fortsatte in på dagen efter, och när jag insåg att klockan var 11 på dagen och jag inte hade slutat dricka än (=/) så var det dags att röra på sig och gå hem väldigt onykter och sova ruset av mig. Men en kul efterfest var det iallafall =) Men var mest som en vikt att provlyfta på olika sätt dock, har blåmärke på ena höftbenet idag, haha!

Tack tjejerna som var med ut också
Madde Amanda Sofie Ida Angelica
+ Fia Emma Ludde och Jenny.


It's to late to make it right.
Im still mad as hell and I can't bring myself to do what it is you think i should.
I know, you sad : can't you just get over it it.
It turned my whole world around, and I kind of liked it.
It's a sad sad story...




Du är det finaste för mig. Den äkta kärleken.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahaha,japp hade inget val ;)...

2008-12-24 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0