Blogg listad på Bloggtoppen.se

How did we get here?


Idag har det inte hänt mycket. Låg och hade tokhosta hela natten, och rädd för att väcka sovande så gav jag all energi för att försöka dämpa ner hostvolymen, var alldeles slut när jag vaknade idag =/ Men men.. Amanda fick körkort idag, grattis babe så åkte runt lite med henne, hem till Ludde en sväng där Emma och Jenny också befann sig. Skulle kanske åkt med Amanda till Åker idag, men kände bara att jag inte orkade. Blir en hemmakväll med två handbollsmatcher att se =)

Satt och kollade på bilder sen Noel var nyfödd och så, gud vad han har varit liten och pluttig, de kan man inte tro när man ser honom nu. Han är verkligen de bästa som hänt mig och jag vet inte hur många gånger jag vaknat och trott att han bara är en dröm. Han är min sanna dröm, och jag älskar honom något fruktansvärt mycket =)

 

 


(BILD 1: Noel nyfödd på BB)
(BILD 2: Min och Noels hand)
(BILD 3: Vi myser i soffan)
(BILD 4: Noel 3 månader, baddags!)




Åh. Nu är jag tillbaka i tankesättet igen. Vad är vi? Jag blir galen på mig själv.

How did we get here? I used to know you so well
How did we get here? I think I know.
The truth is hiding in you'r eyes.



I think you are amazing.



Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0