Blogg listad på Bloggtoppen.se

Halsont och adoptionfrågor


I natt kom mormor till Sverige och när jag vaknade idag hade jag fått en påse clementiner direkt från Torrevieja, snacka om lycka, oemåtståndligt goda, så blev två till lunch/frukost. Blev ingen kurs idag sista dagen, lyckades försova mig.. Har riktig tur alltså, kanske borde köpa en lott? Känner på mig att en storvinst ligger och väntar, eller inte..

Har fortfarande förbaskat ont i halsen, jag och Sofie ska ha en myskväll med hämtmat och bra tv ikväll och försöka bli så friska som möjligt till morgondagen, hoppas de går vägen också!

Fick en lagom chock sådär när jag fumla mig in i badrummet imorse och tänder lyset, HJÄLP JAG ÄR NÄSTINTILL SVART HÅRIG! Som jag beklagade mig åt mamma igår "tänk om folk tror att jag är adopterad nu?" Tankarna är många..

Mamma är på väg till Göteborg, en del av mig ville följa med men ändå inte.
Känns bra nu, får ta de en annan gång när de känns ännu bättre helt enkelt.
Synd bara att jag missar SM och träffa bror min :( Men han kommer hit den 22a så :)

Nej nu ska jag duscha tror jag!
Någon som ska ut imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0