Blogg listad på Bloggtoppen.se

Fredagens festligheter

Sitter här med massa tandkräm i munnen, smakar gammal sprit..får borsta på ett bra tag tror jag.
Gårdagen var hursomhelst skitkul, började med att laga tacos och hade de allmänt trevligt hos jennie med emma ludde jenny amanda och sara, även madde, jossa och nilla kom sen. Senare fick vi pojkbesök i flertal och förfesten drog igång big time. Jag som är idol nörd missade hela finalen i stort sätt, får väll se reprisen imorgon, de sjuka är att jag har noll koll fortfarande vem som vann, haha.
Vi drog till Fuse, gillar egentligen inte de men de går med bra sällskap, dansade och hade oss med grymt jobbigt vakande ögon vad jag än gjorde, "min personliga vakt" hade stenkoll. =/ Efter de drog jag och jennie hem till henne med 4 packade killar. Sov på en jättestor uppblåst madrass, jordens jävla studs i skiten så ramlade ju av flera gånger, smidig som man är! Kände mig måttlig smickrad igår, vem i hela friden hade trott de? Så gulligt, så smickrande.. åh blev så rörd. Värsta fina talet nästan och grejer, de var skapligt uppskattat.

Ska snart över till Jennie ikväll och ha myskväll med pizza och film, härligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0