Blogg listad på Bloggtoppen.se

Förlust följt av klädbad


Har inte haft kraft att blogga sen i lördags, blir trött bara jag pratar, (vilket de som känner mig) ärr väldigt svårt att hålla mig från. Börjar nästan tro att jag får i mig manliga hormoner eller något, låter mer och mer som en man. Ha!

Lördagen hursomhelst var helt okej, som jag skrev innan var jag, Sofie och Emma. A här. Kollade på handboll och skulle egentligen över till Jimmy, varför de inte blev så vet jag inte. Får helt enkelt pallra mig dom 5 minuterna dit snart, har ju inte träffat den jäkeln sen min student =/ Nåja.. Sen bar det av till Harrys, var helt okej där, fick träffa Hastyar, så glad att allt är lugnt mellan oss nu och vi kan vara vänner, han är så klockren och har många bra minnen tillsammans. Störtskön!
Efter de vek jag ner mig lite, på gott och ont, har inte bestämt mig än vilket av de. Fick träffa sötkissen iallfall. Och jag kan ju inte förneka att de två senaste veckorna utan dig har haft blandade känslor. Men men..nog om det.

Idag har det varit handboll igen, dock kan jag inte ge betyg för jag hängde inte så mycket med i matchen, Noel var på gnällhumör och ja.. Men det var ingen bra match från Sveriges sida hur som helst. Blir att ta nya tag mot Makedonien på onsdag. Såg även Makedonien mot Ryssland, (UTKLASSNING=D) efter Noel fått sig ett bad, och jag också mer eller mindre, dock med kläderna på. Sen somnade sötfan och min tv-natt börjar snart med CSI ;D


Puss!

 
Jimmy                                   Noel och jag <3

Kommentarer
Postat av: Therèse

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=110349

Bli medlem och samla poäng till bio checkar och presentkort värda 700 kronor :)

2008-12-09 @ 13:06:20
URL: http://tthomasson.blogg.se/
Postat av: Jimmy

Mmm lite dåligt att du inte dök upp :P Så tycker verkligen att du får komma över nån dag ;) Kram

2008-12-10 @ 17:59:54
URL: http://jimmy85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0