Blogg listad på Bloggtoppen.se

förbjuden flört och farliga jävla stad


Herregud. Vart är våran stad påväg? Rån och misshandel ständigt för fan=/
Undra vilka dom drabbade vakterna från lördags misshandel var, hoppas det inte är någon man känner :(
Så trött på denna stad. Och igår var jag och Sofie på ÖB, och köpte presentpapper och sånt...Idag står det i tidningen att en timme senare slog en beväpnad man till och rånade precis samma ställe, vi kunde lika gärna varit där. Är så förbannat trött på allt skit som händer här =/ Och alla stackars tanter som råkar ut för rån hela tiden.

Jag flörtar, jag är sämst på det.
Han är nog rätt förbjuden flört, kanske gift? Vem vet.
Kul iallafall.

Ska ner på stan och kolla julklappar med Sofie och Amanda strax, har ont i halsen och är allmänt på blä-humör. Ska ha filmkväll med Jocke ikväll, om jag har ork till de. Får hoppas, har inte umgåtts på ett tag nu.


PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0