Blogg listad på Bloggtoppen.se

Dan före dopparedan?


Vaknade av en live version av Katy Perrys - Hot n cold, nog för att hon inte låter bra live men det var något ännu skummare nu. Det var inte en kvinna som sjöng, det var Simon som yla ute i vardagsrummet. Jag har nog aldrig vaknat av något liknande, haha.

Sitter och väntar på att mamma ska höra av sig, vi skulle ner på stan, om hon inte glömt bort mig dvs. Det skulle vara lite tragiskt, då får jag väll gå själv. Imorgon är det julafton, helt sjukt. Tiden bara flyger iväg, det är faktiskt lite småläskigt.
Ne nu ska jag platta håret, om jag orkar och ringa till modern min. Ha det bra!


Saknat att ordfajtas med krull-piercing-supar-res-vän, Christian.
HAHA! Du är ganska rolig ibland du.


alanya, september 08.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0