Blogg listad på Bloggtoppen.se

Amanda och Noel


Har haft en grymt trevlig kväll med min favorit brud, Amanda. Tokat oss och skojat som vanligt och flängt runt hela stan, även hem till pappa en sväng. Efter de kurrade våra magar lite så det blev MC, tokgott men ack så dåligt samvete man har nu =( förjävligt! Och med all julmat man kommer proppa i sig kan man ju räkna med ett antal kilo plus, jag får panik.
Hursomhelst har det vart en trevlig kväll och väl behövligt, har mått skit annars...jag älskar dig, oerhört.

Det är så svårt att förklara sig kärlek för något så litet, så omedvetande om vad livets svårigheter kan göra med en, och hur många svåra val och situationer han kommer befinna sig i i framtiden. Jag vill bara tro att han kommer få det bra och att livet kommer behandla honom väl, mitt lilla växande mirakel. Jag älskar dig Noel. Du gör mig så lycklig med ditt skratt.
När du gråter vänder sig hjärtat i kroppen. När du blir stor kommer jag skydda dig som en vakande ängel, du är allt.



Ikväll/natt är det två CSI avsnitt på raken, jag gillar de :D
Imorgon måste jag handla sista julklappen, alltid ute i sista sekund =/ typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0